Lite bilder från lördags förmiddag

Lite bilder från förmiddagen i lördags. Jag tillbringade dagen hos Josefin, vi träffade hennes brors nya flickvän, gick ut med hundarna på ängen och sedan blev det lite tjatter på hennes rum.

Vi tog lite bilder från en dag när jag hälsade på, men nu blev jag faktiskt osäker på om det var från denna lördagen jag pratade om nu. Hon tyckte ganska så bestämt om vilka bilder som fick läggas ut, och det var bara bilder på mig eftersom att hon inte kände sig iordningjord för dagen. Så det kan inte ha varit denna lördagen då vi träffade hennes bror, för hon hade gjort iordning sig den dagen :)

Ja ja, tjat å sido, så kommer här lite bilder från en lördag som jag nu glömt bort, kan igentligen varit vilken veckodag som helst, men skit samma. Enjoy!

  
  
  

Ha en bra dag och en bra kväll :)

P.S.
Tränade föresten själv idag klockan 8 på morgonen (stolt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0