Hold Your Horses :)

Dagens inlägg tillägnar jag lite citat som kommit upp under året här, allt ifrån ren fakta till bara knasigheter :)

Annie Hallman: Skador: Rickar fick ett emo sår, Jossans nya strumpbyxor gick sönder och dagen efter hade vi alla en baksmälla. (plus att jag som vanligt hade träningsverk)

Anonym: vänta, vänta för fan. Hold your horses som man säger!

Anonym: Är det du eller jag som har rökt på här?

Gittens (svar till citatet över): Inte är det jag i alla fall!

Anonym: Jag ska skriva brev till Scandic, med papper och penna!

Nathalie Olofsson: Du svär inte åt mig Göran!!!

Annie Hallman: Rickard hade en skrattattack i en evighet och en av främlingarna undrade om han behövde hjälp (tror jag)

Arg mamma på tele2: Jag har inte druckit en droppe, jag är helt spiknykter!

Arg mamma på tele2 nr2 till sin son: Du har runkat bort 23000 kronor!!

Detta är några av citaten som vi kan stöta på under ett liv, ganska så roliga och ganska så knasiga. Take it with a smile :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0