Hade du roligt igår?

Gårdagens senare del blev lyckad, med utgång på Harrys, inte Träggårn :(, men med många goda skratt, många fula ord samt mycket dans och otroligt lite drickande.

Iochmed min och Josses vita period, blev det inte mycket som dracks igår. Avslutade till och med krogrundan med ett glas vatten, vilket är väldigt ovanligt, då jag vanligtvis beställer en 6:a av något när jag blir törstig :p. Det var mycket folk på krogen, men man kände sig så himla missplacerad bland 25+ och jag kan, från gårdagen säga att Harrys inte längre lockar.

Här kommer lite bilder från för och efterfest i min lägenhet :)









P.S.
Hur hade du det igår?

Kommentarer
Postat av: Jonis

Stiligt med fluga vännen! :)

2009-03-22 @ 19:02:32
URL: http://grebysisterz.bloggsida.se
Postat av: Annie

jag kan säga så här att denna helgen var nog en av dom roligaste på länge. (Ja jag vet så säger jag varje måndag haha) Men just denna, var mega rolig! ;D

2009-03-23 @ 08:30:39
URL: http://shutupndance.blogg.se/
Postat av: Mikka

Du har alltid så smickrande bilder på mig Richard.

2009-03-23 @ 12:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0