Vilken midsommar :D

Tänkte blogga lite om vad som hände i helgen. Vissa saker kommer dock att gå oskrivna, men det finns tydligen ett bildarkiv någon stanns på denna jord som kan läcka ut vilken sekund som helst :)

Fredagen, första dagen på en tre dagars ledighet, Lovely. Jag tar Mamis bil till Kinna där jag grabar en liten cheeseburgare på McDonalds i väntan på att Sara Hot Henrikson skulle komma in med tåget. När hon äntligen kom så knappade vi in adressen mot Jenntans hus och vi försökte tyda GPS:en :) Lättare sagt än gjort, och vi hamnar lite vilse. Efter många om och men så kom vi in på rätt väg och fram till rätt fårhage :) Maria och Mutti-Malin hade redan varit där en stund, och redan hade de gjort en jättefin midsommarstång. Kvällens festande bjöd på skratt, dans, grillning, drickning, studdsmatsshoppning, kyssar och en och en annan sängfösare :D

Lördag, alla vaknar och håller med om att det var ett riktigt partaj igår. Vi satt i väntan på att vissa saker skulle ut ur kroppen, så vi kunde ta våra bilar och heada mot Mutti-Malin som hade annordnat en Chill-& Grillkväll. Efter att ha handlat köttet och snasket på hemköp tog vi bilarna mot Fritsla och landade skönt i Malins soffor. Där degaden vi en bra stund, medan vi glodde på lite film och käkade alldeles för mycket godis hihi :D Kvällen fortsatte med vin och mat med lite folk från igår men även lite nytt folk för vissa, då även Josse och Mattias kom på besök. Sara och jag, trots bakfyllan, var alldeles för bestämda att det skulle festas, så efter några glas vin tog vi våra boxar mot Emil som hade en liten get to gether. Det slutar med att fyra personer sover på en bäddad dubbelsäng, utan täcke eller kudde och fryser som grisar. Morgonen dagen efter blir det en liten walk of shame genom Fritsla, men fy f*n va roligt vi hade det :)

Söndagen blev lite chill hos Mutti-Malin och sedan hem till Borås där jag satt framför datorn nästa hela dagen. Behövde en dag där man bara chillade, men ändå så tror jag att jag hade klarat en festdag till, men det får vänta till nästa helg.

Inget mer att skriva, så peace out people!
//Ricky















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0