Träna, äta, jobba, sova (kläm in ett bad också)

I två dagar har jag nu vaknat tidigt, gått upp och tränat med Gittens, storhandlat och lite sånt.

Igår kom även världens bästis hem till mig på besök. Iochmed att klockan vrtyp tion när vi kom hem till mig, efter en visit hos Mami och Tobbe, så var vi helt enkelt bara tvugna att ta ett dopp i det mörka vattnet vid Almenäs. Vi strosade neråt och det kändes som man hade åkt i en tidkapsel, tre år tillbaka i tiden. Där gick vi, som förr och pratade om allt.

Vattnet var ju inte svinkallt, men jag skulle inte direkt kalla det en Isländsk geisher heller. Det var mys att bara simma ut en bit och sedan upp igen. Men whats up with all of the moppedister här i Borås. Burnade på stranden så att sanden och vattnet skvätte överallt, jaja, inte mina pengar som de betalar skadorna för sen.

Nu har jag tränat, ätit, lagat lunch och snart bär det av till jobbet. Snart är mina elva dagar slut och då ska jag vara ledig på fredag, bakis efter torsdagens Alcazar som kommer till stan. Bäääääääst!!! :)

Ha en superduperastrevligsjukdag helt enkelt :P
//Rills



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0