Taccokväll med gamla och nya vänner

Igår var det en blandad dag. Efter beskedet om Micke J:s död så verkade det som att tillochmed kunderna som ringde in ville få ut sina känslor, på mig! Samtal efter samtal och det blev bara värre och värre, men tack vare vissa solstrålar där emellan så klarade jag av dagen galant. En annan sorglig sak var att vår kära vän och kollega Therese skulle lämna vårt kära jobb för att göra karriär inom advokaternas värld. Gittens och jag kunde ju inte låta henne lämna stället utan att hon fick veta vilket intryck hon har gjort i vår vardag, så en liten avskedspresent fick hon allt.

Igår kväll var det taccokväll at my place :)

Jonis kom förbi med hennes pojkvän David från Lund. Han visade sig vara en hyvens kille som hon inte ska släppa taget om. De landade hos mig runt halv åttatiden och en timma efter kom Josefin förbi på en liten snabb visit och vi kunde äntligen käka. Efter maten drog sig Josse hem pga jobbet, men de tre andra små grisarna gick ner mot almenäs för att visa David vad Borås har för fina sidor :)

Jag har inte så mycket mer att skriva om dagen än, förrutom att jag håller på att tvätta. Gittens var här för en stund sedan och lånade mitt frillekort eftersom att hon skulle in till Gbg och shoppa med Magda :)

Ha en underbar dag och njut av värmeböljan :P
//Hgs and kssses Rille


Jonis och David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0