Student, shopping och myskväll

Igår blev det en härlig återträff i Kinna. Det var la gammla Jonis och Rille som återigen knöt upp banden som länge vilat Josse hängde också med och vi tog oss en smaskig lunch/fika på Café Skrädderiet, där jag valde att beställa en egen-vald-sallad. Dagen fortsatte med en kärt besök på Marks Gymnaiseskola där vi en gång gick, för att kolla på de glatt skuttande studenterna. Det blev väl inget toppenväder men regnade gjorde det inte som tur var.



Vi tog vor kos mot Borås för shopping, där jag hittade en outfit som jag länge kollat in. Den hade nedsatts i pris, 50% off, värsta ripoff och jag tog det direkt. Jag passade även på att köpa tre nya sockar i färgerna blått, rött och turkost :) Det blev sedan lite filmkväll hemma hos mig och sedan vart det läggdags. Johanna och Josse drog till sig och jag tittade på världens bästa serie, Greys Anatomy.


Min lunch

Josse och Jonis på Café Skrädderiet

Emilia (Plutten) som glad student grattis!!!

Elina som glad student grattis!!!

Jag och Johanna med våran absoluta favoritlärare Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0