Powermusik med god frulle

Efter att tränat med Gittens i morses och varit på ICA-Kvantum och handlat mat så känns nu dagen börjad. Fick idag komma på en ny frukost eftersom att varken ägg eller keso fans i mitt kylskåp. Det blev mackor med smoothie och det är smarrens vill jag lova.

I högtalarna hör jag Kelly Clarkson, en gammal goding och snart ska jag se en film. Efter detta bär det av till jobbet där jag ska averka dag nummer tre i en följd på elva dagar :) I helgen funderar jag på party i Göteborg, men det är inte så många som är på och det är inte så långt kvar. känner du dig manad så kommentera eller skicka ett mess så tjatar vi om möjligheterna :)

Peace out and love ya all ;)
//Rille



Walex och jag på jobbet


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha :)

vad du är skön, bara för jag reminded you :)

2009-06-24 @ 10:06:50
Postat av: anna

Åh, walex ska också sluta!!!!!!! :(

2009-07-01 @ 11:36:37
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0