Jobbet är avklarat för dagen

Idag var det jobbigt på slutet av dagen men nu är det avklarat och jag sitter hemma. Fick skjuts av Walex från jobbet, och in return fick hon komma upp och checka in lägenheten och hon tyckte att den var jättefin.

Nu saknar jag en person i mitt liv som har varit lite nykär ett tag, vilket är jätteroligt för hennes skull, men jag väntar här på att vi kan bli lika täta igen som vi var innan. Vi vet att jag snackar om mine for ever Josse XD Vi har bestämt att det blir Göteborg till helgen, då en festtrip på park lane är på sin plats. Det ska bli grymt kul faktiskt.

På fredag är det planer på att träffa vännen från svenljunga, Johanna "Jonis" Norén. Vi ska nog ha lite slappar/mysar kväll då det kanske blir grill, film och lite annat skojj.

Ha en trevlig kväll, nu går jag och lägger mig, men kramar på er alla så hörs vi :)
//Ricky-Rills


Richard - My BFF :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0