Greys Anatomy in my heart!!!



Dagens avsnitt!!! Jag säger bara DAGENS AVSNITT!!!

Ta mej fan det bästa som jag sätt inom serier ever. Fy satan, jag blir så rörd av de känslor de spelar med, även att de sätter ett frågetecken om de ska leva eller inte. Jag är helt i extas och kan knappt bärga mig till slutet av sommaren då den 6:e säsongen börjar. OMFG!!!

Skulle nu, mot allt vad jag tror på och vad jag känner för inför tanken, Katherine Heigl lämna serien, så skulle det nog ta ett tag innan jag skulle recover kan jag lugnt säga. Jag älskar henne och det är självklart denna skådespelerska som håller upp serien med sitt otroliga sätt att uttrycka sina känslor på. Fifa´an säger jag bara!!!



Katherine Heigl - You make acting an artform

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0