Förra Helgens bravader :)

Mycket hände förra helgen som jag ännu inte har skrivit om, men det är tänkt att ni ska få er en liten helgläsning nu istället!


Som ni kanske vet så var min storasyster, Amanda, och hennes Pojkvän Nisse hemma för att fira min lillasyster konfirmation och söka lite jobb. Under denna tid har de fått invadera mitt hem vilket har varit oerhört trevligt och en omväxling för den lilla tystnaden som det vanligtvis brukar vara.


Förra fredagen hade vi personalfest på Almenäs, och vi lyckade få ihop ett litet gäng. Mitt i allt ståhej, kommer två grabbar i min ålder typ som ber om att få slå sig ner och jag, som jag vanligtvis brukar göra, namndöpte dem till Albert och Egon. Dock så var dessa inte deras riktiga namn, utan de hette Emil och Patrik. Hade i alla fall en skittrevlig afton med roliga kollegor.


    
Lite bilder ifrån personalfesten

Lollos konfirmation var helt underbar. Den var precis lagom tidsmässigt, prästen predikade inte allt för mycket och jag har fått lära mig att min syster har en underbar sångröst, som jag verkligen tycker att hon ska satsa på. Kvällen följdes av mycket skratt, diskussioner och lite alkoholhaltiga drycker. Det slutade med att min moster och hennes man bestämde sig för att sova i bilen, men vi tvingade in dem igen :)


     
      

På söndagen efter hade Nisse, Mandis, jag och Lea en riktig mysdag på Almenäs, där jag också tog mitt års första dopp i Sverige. Det var skööönt vill jag säga, kallt men helt klart värt det :)


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA det är ju backslick ! ;) fan va nice. Åååååh vilka tjusiga bilder från konfirmationen :)

2009-06-05 @ 22:12:26
URL: http://shutupndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0