Torsdag och Fredag

Veckan ah rinte varit lika fartfylld som föregående, men den har varit minst lika rolig :)

Torsdagskvällen blev succsé, och det kan nog alla som var på torget intyga. När vår moderna Jesus kommer upp på scenen och förespråkar om kärleken vi måste ge varandra, om att inte frukta utan att äta mer frukt så är det något som får hela publiken bara att följa med. Jag tror att vi alla håller med honom, även de som tycker att han verkar konstig och alla andra saker man kallar honom för. Vem kan inte hålla med en person som vill att vi ska börja älska varandra mer och värna om vår jord? Utgång blev det inte för mig, men mitt sällskap, Asian Babes var på topp och skulle till Harrys :)

Fredagen bestod av jobb och bio. Vilken bio tro? Självklart Brüno, Ich bin BRÜNOOOOOO!!!! Vilken helt otrolig film. Provocerande, rörande, rolig, wierd, chockande och man asgarvar nästan genom hela filmen. Rekomendation för er som vill skratta och se den hårda världen för vad den är. "But now, a little more dance mit Brüno"

Idag är det slappdag, är ledig fram till måndag så ska bara vila upp mig inför mitt tiodagars pass som jag har framför mig, men det är llätt värt det för efter det blir det Pride, Stockholm, med Gittens :) wiiiiiii

Hare så gött idag :)









I swapt him, not with any regular Ipod, it was an Ultimate-Edition Ipod Nano, in red! we got him back for a MacPro!

Brüno på Prada catwalk

Kommentarer
Postat av: Kristian

Haha. Jag älskar den filmen, finns vissa scener som ger men för livet, men ack så jävla rolig.



Jag vill ha de där mexikanska stolarna hemma hos mig.

2009-07-18 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0