Snart bara 1 dag kvar :)

Måste först och främst gratta Ann, min låtsasmamma, på sin födelsedag, så....GRATTIS!!!!!!! :)

Kvällen lider mot sitt slut och jag är sådär lagom trött, perfekt att bara duscha och gå och lägga sig :)

Men först måste jag ju bara showa off min nya cut in mitt hair :P Det blev som vanligt ett besök hos Salong Matildaoch som vanligt så gav hon ett lika bra resultat :) Var där i ottan, hon komfram till dörren för att låsa upp och då flyger jag fram; Hej! Har du en drop-in-tid nu till mig? Hon tittade på mig och log och självklart blev svaret :) Nu blev det kortare hår, uttunning och blondering :) Blir inte så stor förändring, men mindre hjälm-style och mer grgrgr haha XD

Sedan satt jag på jobbet och det börjar kännas att alla som gått på semester är tillbaka snart. Skönt att träffa alla gamla nyllen igen hihi Lugn dag på jobbet faktiskt och det blev ganska så mycket chill på slutet faktiskt. Gittens och jag ska träffa Therese i morgon för ev. fika eller en matbit någonstanns och det ska bli mysigt med TC-trion igen :)

Har inte så mycket mer att skriva om, tänker alldeles för mycket på helgen och vad den kan frambringa.


Peace out alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0