Skön springtur på kvällen

Ute och sprang en timma, asgött juh. Jag förstår de som man ser springandes längs vägkanterna, värsta upplevelsen när bilarna bara svishar förbi. Sprang ner mot almenäs, genom ett villaområde, ner mot fristad, in i en skog, kom ut i tosseryd och vände sedan hemmåt. Svetten rann nog värre nu än igår vid dansen, sorry Stina XD. När jag kom hem upplevde jag för första gången hunger under dagen. Jag kom då på att jag inte hade ätit något sedan frukost, så det fick bli lite scrambeld eggs och en kopp te.

Nu funderar jag på att gå till mami och tobbe, se till blommorna, skicka mamas pinkod till mobilen och sedan laga lite lunch till i morgon. Kan bli kul, kan bli tråkigt, men jag säger ja cause i´m a yes-man :) mycket bra fil får jag lov att säga, mysig och fin samtidigt som den ger ett väldigt bra budskap.

Se ya tomorrow, no more wrighting for the day
//Hurtbullen

http://open.spotify.com/track/3pUT9RyrUXEn1JzfB1QDgE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0