Sjuk träningsvärk

Jag tror att de delar av Borås som jag sprang runt igår har någon slags förbannelse XD Har en sjuk träningsvärk idag, kunde knappt resa mig idag på jobbet när jag hade rast. Såg säkert ut som en gammal gubbe, kutad rygg och böjda ben. Tänk att det är detta som min tränging ska förhindra hahaha

Ska försöka få med mig Gittens att springa samma rutt idag igen, vore kul att få henne dela min smärta i morgon :P  Har precis diskat mitt berg av glas, ja just det på tal om glas så är jag uppe i tre glas från Mcdonlads hihi, det var min försovning i morses som made it true för jag hann inte laga ngn lunch så Lisen (som btw är tillbaka från Italy äntligen) och jag tog oss till Den Gyllende Måsen och tog oss ett skrovmål :)

Hittade lite bilder på fejjan sen lördags, mycket fina bilder får jag lov att säga XD
Enjoy :)


Anna och Kim (Inflyttningsbarnet con grats XD )

Rijad

Walex och Kim

Rasmus (bakom i soffan), Joakim och Stina

På väg till Gbg

Walex - "parkering, parkering, parkerin?" Stina - "där är det skitledigt" XD

AAAAOOOOUUUUIIIII

The evil of the THRILLER

Dance

Water

More dance

NO MORE WATER!!!

Tribute till sambamannen, in my heart XD

Partey pic

Kommentarer
Postat av: R

Haha Joakim..

2009-07-06 @ 19:00:42
URL: http://rikardandreas.wordpress.com
Postat av: R

You know my friends :D

2009-07-06 @ 22:22:50
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0