Rolig konversation med Josse

Hade världens diskussion om en grej med josse på Msn ahahahha LOL...så roligt :) hade tänkt att lägga ut den här men den urartade sig så att det blev helt galet XD

Idag sprang jag...IGEN!!! Jobbigt värre, men ska nog byta rutten, den ger inte så mycket (på ett annat plan) så ny ska jag börja springa ner mot almenäs och bort förbi några fottbollsplaner och massa annan skit. Ska se om den är roligare :) Idag fick jag reda på att jag ska börja få en utbildning i Stockholmshotellen, det ska bli sååå roligt och ska nu "sitta" på sammanlagt 34 hotell....mycket att hålla reda på, parkering, pool eller inte, bastu, gymmen, läget...allt...men skönt med många bollar i luften hahaha

Nu ska jag lägga mig snart, får inte komma försent i morgon, det klargjorde Silly ganska så starkt hihi :) har kommit på att jag verkligen älskar min arbetskollegor, har så roligt med dem varje dag :)

kram och god natt hörrni
//Rille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0