Partylördag

Förmiddagen igår var bara slapp. Drack två koppar te och åt ett stekt ägg till frukost, och sedan blev det inte mer mat förrän jag gick till Mamma och Tobbe för att grilla lite i rgnvädret. Sol eller inte, maten smakade lika underbart ändå :D Runt halv niotiden var jag inne i stan, lite halvonykter från vinet till maten och rätt pepp för kvällen. Efter en "jättebra" beskrivning från Vicky så hittade jag hem till Sofia där det satt ett gäng typer XD

Diskussioner, musik och drickspel gjorde förfesten och vi drog oss ner mot stan runt halv elva. Tog oss till Swing där vi till vår förfäran steg in på ett tomt dansgolv. Detta har dock aldrig hindrat en för att skaka loss lite så vi stod där tills lite fler människor kom. Vi gick ner och tog stämpel, sprang över till tonic och dansade rejält där istället. Det var mycket mer folk där och jag träffade även på Matthias kompisar, men framförallt min lilla Annie som jar inte har träffat sedan min systers komfirmation. Had a blast med henne och Johanna och vi körde verkligen old school :D

Sedan gick det andra gänget till swing där vi dansade så det stog härliga till. Efter en battle mellan mig och en annan kille, lite donkenkäk och embarresment av Vicks (sorry about that) så blev det 1:an hem och sov så skönt.

I morses var det tänkt powerwalk med Gittens men så blev inte fallet då jag vaknade till världens pissväder och, med glädje, somnade om igen :)

Hoppas ni hade en trevlig kväll/natt/morgon ni också och gör nu som jag och slappa riktigt ordentligt idag XD
//kram kram Rills


Sofia är bäst *smile*

Tea (eller Thea, i don´t know)

Elza like the wine


Herman don´t like the camera

John, tack för de asiatiska sakerna :P

Vicky och jag på Swing, hemgång

Starlet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0