Ny dag, nya tag

Först och främst vill jag bara gratulera er alla som ska på premiären av den nya Harry Potter filmen. Jag avundas er alla och hoppas att ni får en helt underbar kväll som fylls av magi :P

De senaste dagarna har jag gått in i en svacka och jag är inte den som brukar se saker helt negativt. Just nu så är det dock inte så mycket som jag ser positivt men tackar alla kamrater, både privat och på jobbet som försöker få mig på bättre humör och jag vill också säga att det hjälper verkligen när man känner att folk omkring bryr sig. Uppståndelse på jobbet för att Richard inte kommer inte med ett brett leenede och som säger att man ska se livet på den ljusa sidan. Förståelse av vänner som bara lyssnar och inte dömer. Tack :)

Idag är en ljusare dag och jag mår bättre. Kanske inte upp och hoppa rätt i taket bättre men bättre än de senaste dagarna i alla fall.

Uppe tidigt för att laga lunch och göra iordning mig inför workday. Vernoica Maggio på högsta volym och bara ut ur negativiteten :P Kom på att jag inte direkt bloggar om något viktigt, typ världsliga problem eller politiska saker. Jag tycker att de bloggare som gör detta borde få en stor applåd och jag höjer hatten (om jag hade haft på mig en nu). I helgen har jag två alternativ att välja mellan. Antingen blir det wings on wheels i Varberg eller så blir den Dansbandsfestival i Malung, båda verkar lika roliga och jag skulle behöva lite hjälp att besluta detta så kom med förslag om ni har några :)

Kram på er alla och hoppas att ni får en bra dag
//Ricks


Kommentarer
Postat av: oniyanma

harry potter!!! vi måste bara måste gå och se den!!! så fort jag har pengar då du ^^ häng på ner til vbg vettja billigare allternativ :P fun fun fun. vi ska iaf dit på fredag tror jag, tänk på saken ;) upp med hakan nu pojken min vi har annat att tänka på än dysterhet O.o

2009-07-15 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0