Micke J på kvällskvisten

Ja, hur blev då kvällen?

Det blev bara hur ruoligt som helst, galen helt crazy :) Först så åker vi till en tjej som heter Kim som nyss flyttat hemifrån (Grattis!!!). Där blev det lite kortspel, självklart gick jag över från pomacen till champangen, träffade lite nytt folk bland annat Moa, Elin, Rasmus, Stina, Anna, Joakim och många många fler :) (är lite dålig på namn så er som känner er träffade av att jag inte skrivit erat namn, sry jag får kompensera med ngt någon gång :) ).

Kvällen utevecklades till en trip til Göteborg där vi såg en Michael Jackson imitatör. Han var grymt duktig, det blev ingen flopp, inte en negativ i alla fall, och man fällde en liten tår när han dansade sin egna tribute till sin, antagligen, största idol. Hade skitkul på röda punkten som är det enda känneteckan av krogen jag kommer ihåg, förutom denna stora blandning av olika människor (salsamannen, mannen i randig tröja, old man i linne). Alexandra skötte ställningarna på den lilla scenen medans jag och Stina dansade loss på dansgolvet. Fan va kul att hitta ngn som Stina en sån här kväll, som bara släpper loss XD

Thanx for a good night, och hoppas att det blir fler gånger med detta glada och goa gäng :)
//Haré gött nu så höres vi, Richard


Markus a.k.a. Michael


Kommentarer
Postat av: Stinsen

jag hör av mig till dig nästa gång jag åker på tok-disko till göteborg!!! haha vilket rööj på dansgolvet igår..skitkul!! :D jag bugar o bockar o säger tack för en supertrevlig kväll!! //stina

2009-07-05 @ 15:19:55
URL: http://somstina.blogspot.com/
Postat av: kimmy

Hoppas du hade lite roligt hos mig, trots att jag halvt tvingade dig att hoppa ut genom fönstret :) Låter som ni hade det fab i göteborg med, men det förstår man ju med det sällskapet du hade! Ha det gott... vi ses! Kram

2009-07-06 @ 16:04:02
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0