Jobbet var tufft idag

Hade gjort någon sorts felbokning på jobbet som jag bara mådde så dåligt för. Tackar er som försökte lugna ner mig och tackar min älskade Lisen som är så gullig att hon ringer mig efter jobbet och ber om ursäkt för att hon trott att hon varit otrevlig mot mig. Naaawww så jag älskar mina jobbkamrater, vänner och familj....ni får mig på fötter :)

Men nog talat om hur skit jag har mått. Idag kände jag hur hoppet bara steg och hade en jättemysig eftermiddag efter att få sluta tidigt. Tog mig till stan och solade lite....me like...var lite borta i solarietuben och glömde bort att jag låg där och trodde att jag låg i min säng XD

På vägen till södra så stöter jag på Vicky och hennes kompisar på Café Viskan. Hade askul och vi satt där i tre timmar i solsken och spöregn. På fredag är det nu planerat att vi ska gå och kolla på Brüno och det ska också bli askul :)

Nu har Josse kommit hit och vi ska ha lite myskväll och vi ska förändra våra liv ikväll :)

Ha en trevlig kväll allesammans och jag hoppas att vi träffas i morgon när Di Leva kommer till Borås XD
//Rille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0