Jobb, bad och tatuering

Dagen började tidigt och trött. Klockan ringde halv sex, men gick upp sex för att göra lite frukost och en macka till lunch. Det blev en snabb dusch till Ready or Not med the Fugees :) Själv på jobbet de första två timmarna, satt där och gjorde lite mail och sedan började det ringa på, verkligen ringa! Efter ca tre timmar var vi fyra personer som jobbade, med en kö på 40 pers och en kötid på en timma! Det värsta hitills i´ve ever been with unde detta år jag jobbat här. Mitt i allt går ju givetvis larmet också, så vi var tvunga att lämna telefonerna och köerna och lät dem växa tills vi fick gå in igen.

Sedan bar det av till Johanna i svenljunga, där hon, jag och Vickan hade mycket trevlig. Först tittade vi igenom lite bilder från Vickans gottlandsresa, sedan blev det en schnygger tatuering som vickan skillat satte på mig (gnuggis än så länge) hihi. Sedan åkte vi in till centrum för att shoppa lite snask och mjukglass. Har glömt av hur sommar smakar men återfick minnet idag :)

Efter trippen till centrum åkte vi iväg och tåg ett dopp i en sjö som jag glömt av vad den heter. Helt underbart i värmen och johanna och jag var tvugna att vända innåt land hela tiden för att vi inte kunde simma när vi båda brast ut i skratt av något som den ena sa :)

Nu har jag varit hemma en stund och gjort iordning mig. Är på väg till stan där det blir fest ikväll som senare kanske leder till Göteborg där vi ska se en imiterare av Michael Jackson uppträda. Detta ska jag hitta på med Walex och det ska bli sååå kul :)

Ha en trevlig kväll allihop and peace out :P
//Tattoo-Rille



Vickan borde ju bli tatuerare, har ni sett vad hon kan göra med lite vatten bara XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0