Inte lika lyckad torsdagskväll

Tjabba, tjena, hallå!!!

Gårdagens torsdag som länge varit väntad blev inte riktigt som den var tänkt. Förväntingar om världens drag med Melody Club, dricka lite gott och fint väder blev helt tvärtom. Träffade Annie och Elise (hoppas du stavar ditt namn så) på ett inte så fullpackat Café Viskan där vi satt och tjötade en god stund. Träffade även Lisen där, som jag tog kort på men som jag liten lägger upp här för då vet man aldrig vad som händer. Tog en CaffeLatte och inväntade Josse och Mattias. Efter att de kommit och vi tagit en varsin cider så kände vi att det var dags att ta oss till scenen. I publiken träffade jag på Emilia aka Plutten och hennes familj, mkt trevligt får jag säga :)

Bandet var väldigt bra live tyckte jag, men draget i publiken var inte direkt på topp, tror att det berodde mer på vädret än bandet. Vi lyssnade några låtar och sedan var det nog. Tog oss till Tonic, där vi satt, nyktra. Helt seg i hela kroppen och när klockan blev halv tolv tog jag 1:an hemmåt och sov.

Jag tror att min kropp säger ifrån lite just nu, att jag har sovit för lite de senaste dagarna så igentligen behöver jag nog ta det lite lugnt nu framöver men så ser inte planerna ut. Det blir fest i Gbg i morgon, på söndag ska jag hälsa på hos mormor. Nästa vecka ska jag träna varje dag och jobba, och på helgen har jag kanske någon möjlighet till stillhet men vi får se hur det blir med den saken :P

Hare nu så coollugnt ikväll och chilla lite åt mig också, Josse ska komma förbi och vi ska tjata lite, titta lite film och i morgon ska jag tvinga mig att sova länge, om inte vädret är bra för då blir det Varberg!!!

//Kramar Rille

P.S. Bilder från torsdags

Elise och Annie på Viskan

Mattias och Josse på Viskan

Jag på Viskan

Det drog lite folk iaf

Malody Club

Josse så himla fin på denna bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0