Finbesök från fjällen :)

För första gången sedan studenten förra året, så var Pappa, Ann och Arvid här och hälsade på. Hur mysigt som helts, cam out of no where liksom :)

Sitter och tittar igenom mina avsnitt av Förhäxad, när Ann slår en pling. De skulle ksjutsa ner en av mina bröder till ett Cyckelläger i Lidköping och undrade om de fick komma och hälsa på och sova över . Självklart säger jag, flyger upp ur min bakiskoma och börjar städa. Diskar, tar ut alla kartonger, plockar upp, damsuger och fixa iordning, en riktig liten hurtigbulle var jag allt.

Runt halv elva kommer de hit och vi myser en stund i köket och pratar lite. Trots vår kära uppfinnig telefonen så är det ändå mycket som missas och det var mycket catching up to do. Arvid, min söta lilla Arvid sov i soffan jämte mig och jag kom på hur mycket jag verkligen älskar detta lilla troll. I morses tränade jag och sedan skjutsade Pappa mig till jobbet och de hängde på in för att se hur jag jobbar. Arvid, blev som vilken annan fyraåring som helst väldigt blyg och vågade inte riktigt hälsa på kollegorna, men alla gav samma respons, VILKEN SÖT LILLEBROR!!! :)

Nu har de åkt och det är ensamt, men man e ju van så det blir lite musik, chatt med syster, som btw har skaffa blogg vilket jag tycker är väldigt roligt :)  Lillasyster!!!

Ha det så bra ikväll, snart blir det läggdags eftersom att man ska upp tidigt i morgon, jag menar, dagarna är ju räknade och om tio dagar åker Gittens och jag till Stockholm, PRIDE :D


Busen

Ann, Arvid, jag och Pappa - Studenten 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0