Fika med Annie på stan

Idag har jag suttit i ca 8 timmar med utbildning av Stockholmshotellen. Som jag skrev igår så finns det 22 stycken som vi ska kunna, och idag gick vi igenom 21 av dem. Helt brutalt sjukt mycket information, men det känns ändå inte så rörigt. Grön, röd och blå linje, vilka hållplatser till vilka hotell. Vilka har relaxavdelning, vilka har rökum, vilka stadsdelar hör till vilka hotell och allt annat man ska kunna om man bor i Stockholm.

Efter jobbet så tog jag mig hemmåt och kände inte för att sitta vid datorn hela eftermiddagen. Upp med telefonen, knappar fram Annies nummer, ring! "Ja det är Annie" "Hej :D Vill du ta en fika i stan?" "Ja, visst. När?" "Nu!" "NU?" "JA NU!!! :D" "Ses om tio minuter" Som vanligt lite spurr of the moment thing liksom XD

Tog en fika på Café Viskan, dock satt vi inte i solläge men det funkade ändå och det var jättemysigt. Sedan tog vi en runda upp till Ica City för att köpa lite smått och gott, gick sedan ner till parken där vi träffade på Hanna Wadell från jobbet. Mitt i parken hade de Friskis & Svettis, och alla var så söta när de stod och gjorde övningar i en stor ring. Efter en stund i parken gick vi in på EspressoHouse och lånade faciliteterna XD

Gick sedan ner mot huvudet i vattnet (vet inte riktigt vad statyn heter men men) där vi satt vid vattnet och pratade en lång, lång stund. När vi suttit där ett tag kände vi att det var dags för hemgång och vi skiljdes åt vi Södra Torget. Mysig dag med många skratt och fula kort hahaha

Thank ya Annie :)

Fick uppleva fint väder

Fika på Café Viskan, två chokladbollar, en latte och en cappucino

Friskis & Svettis i parken

Snacket i parken

Hvudet i vattnet, så fin krans!

För mycket sol för Annie

För lite sol för mig

Fin bild på Annie

Njuter av solen vid Viskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0