Biljetter är bokade, Pride here we come!!!

Nu är vi snart på väg, det är så nära nu.

Morgondagen ser ut så som att jag är ledig förmiddagen. Ska ner till stan under morgonen och köpa en rosa boa åt Gittens, hämta ut våra tågbiljetter till 18.03 tåget. Sedan ska jag till Mamma och Tobbe för att säga hej då och tjata lite :) Sedan blir det Bromma på kvällen för att göra sig hemmaställd hos Nadja och sedan blir det utgång och liva upp Stockholm :)

Idag var det först jobb, sedan blev det mysig middag med Gittens och Therese. Jätteroligt att träffa vår otroliga kompis igen och det blev några timmar på Grekiska Tavernan. Sen har Gittens och jag suttit här hemma och tjatat en stund, tittat på Sex Education Show och beställt våra tågbiljetter till Priden :)

Nu blir det läggdags, kanske inte direkt, kommer nog passa på att kunna vara uppe lite sent nu när jag äntligen är ledig i morgon efter tio dagar intensivt arbete :)

 
\\hugs//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0