Bästa morgonen på länge

Vaknade idag med en inställning på att sova vidare. Dock så sa mitt jävlaranamma att nu ska du upp och se till att dagen börjar bra. Skickade en förfrågan på sms till Gittens som genast hängde på idén om att träna klockan 7. Kutar ner till bussen och kommer fram lite tidigare till gymmet och satte igång. Efter en timmas pass med både löpbandet, roddmaskinen och många magövningar så låg jag till slut på golvet och asgarvade av att jag var helt slut. Gött!

Sedan bar det av hemmåt och mötte då upp min vän Nattis, som precis flyttat ifrån Borås och hon var inne för att lämna tillbaka sin lägenhetsnyckel. Min promenixbuddy, hur ska jag klara mig utan dig?! Jag får hitta någon ny att promenera med, någon intresserad? :)

Nu när jag kom hem så fick jag beskedet att jag fick ta ledigt idag. Wohoo! jag bokstavligen hoppade av glädje här hemma och nu har jag precis lagt på luren efter att tvingat upp Josse ur sängen och jag gav mig inte förrän jag hörde att hon hade satt på duscen. Vi ska ta oss till Göteborg och shoppa loss, har tillochmed unnat mig genom att ta lite pengar ifrån mitt sparkonto till Pride XD

I morgon kommer Alcazar och jag hoppas att denna trosdag kommer bli lika rolig som den förra, plus att man kan glänsa i lite nya kläder :)

(Som ni kanske märker så är jag helt uppe i taket och mitt humör är på topp, men jag känner att jag bara måste dela med mig av detta, annars vore jag egoistisk)

Ha en helt otroligt bra dag och hoppas att humöret är lika på topp som mitt XD
//Kramar till er alla och en puss till alla speciella :)


Kommentarer
Postat av: angelica

Rickyyyy! Jag kan bli din nya promenad buddy (A)

Vi är ju båda Sjöööbo bor (A)

2009-07-01 @ 11:28:42
URL: http://inevercry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0