ännu sjukare träningsvärk

AAAAA...OOOO....EEEE.....ÅÅÅÅÅ......IIIII, ja för er som tycker att detta låter sexigt så kan ni ju få träffa mig. För varje steg jag tar så strålar det i benen av smärta. Det är tydligen inte så bra att springa när man redan har träningsvärk, den liksom trappas upp dagen efter och blir ännu värre. Jag går som en man med kryckor fast att han inte har dem med sig, rör mig som en som dansar locking fast ingen musik XD

Idag ser det ut som så att jag har bytt pass med Jenny på jobbet så jag börjar senare, tanken var ju träning vid sex men kom knappt upp ur sängen och sket i det. Istället sov jag lite till, gjorde frukost och kollade på Spin City, rolig serie haha Sedan blir det jobb och ikväll ska jag nog fråga Gittens på en dejt, om hon vill ha filmkväll med mig idag, men vi får la se hur det blir med den saken.

Ni får ha en bra dag så hörs vi
//Young guy in old body XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0