8 dagar kvar

Idag är jag helt slut, efter att fått sitta över på jobbet då det var ca 13 pers i kö efter att slussarna hade stängt. Brutalt säger jag bara :P

Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker till Stockholm med Gittens, men det finns ett orosmoment i vår vardag!!! Hon jobbar på fredagen då vi ska vara där och vi har försökt med alla knep, all vår charm och fjäskeri för att kunna byta eller ta ledigt för henne men det verkar inte funka så bra. Jag mår lite dåligt över detta, för då menas det kanske med att jag åker dit själv den första dagen eller att båda väntar och att det bara blir typ två dagar där uppe, inte kul inte kul :P

Me jag, med min positiva sida, ger inte upp hoppet tills dagen är kommen :D

Nu ska jag sova gott på min soffa, glo på lite film och vakna upp i morgon med nya tag :)
Ha det gött allesammans så höres vi :)
//Rille

*mama, dont look furthur down*


Porrigt *hahahahahahahaha*

Kommentarer
Postat av: R

Naked mama

2009-07-22 @ 22:59:05
URL: http://rikardandreas.wordpress.com
Postat av: LiteLagom

Usch, nu blev det ju barnförbjudet här ju.. höhö

2009-07-28 @ 14:45:11
URL: http://litelagom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0