6 dagar kvar

Jag vet att jag har missat en dag här emellan, men igår var ingen dag för blogg alls, helt slut efter work work. Idag är äntligen sista dagen med kvällspass, fast jag ser inte direkt fram emot helgen då det ringer som att det vore ett nytt mode.

I vilket fall, idag sås ka jag försöka fixa Gittens pass så att Pride blir av, annars kommer jag nog bryta ihop efter alla förväntningar på denna helg. Innan vi åker upp så funderar jag på en ny frisyr, frågan är bara om det ska bli en extrem förändring eller om det bara blir en kortare. Framtiden får avgöra detta, och just nu har jag lite svårt att välja vilka byxor jag ska ha på mig idag :)


Just det, löning idag :) kanske köper ett nytt par nästa vecka då istället :P

*we love löning*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0