2 dagar kvar

Prideveckan har dratt igån, antagligen med världens drag, men festen kommer med mig :) Det har redan gått 6 månader sen Gittens nämnde förslaget om att vi skulle till Pride och nu står vi på tröskeln och om två dagar så blir det av.

Idag fick jag inte ledigt fårn jobbet, men det hindrade inte mig, Josse och Mattias att åka till Lager 157 ändå. Dock var det en stor besvikelse, det enda jag kunde tänka mig att köpa (vilket jag inte gjorde) var ett paraflax vid ingången, 50 :-...Tråkigt värre men det var mysigt att bara köra runt lite i bygden och lyssna på lite musik och känna att man kom bort från staden lite :)

På kvällen nu, har jag suttit och pratat med Gittens och druckit lite te. Vi har kommit underfun med hur mycket blandade känslor vi har om livet och att det bara finns en väg att gå, frammåt. Chill vid datorn en stund, sen blir det läggdags och jag ser fram emot att göra håret i morgon så att lite förändring sker.

Btw, Harry Potter, också en besvikelse och säger nog att man bara ska läsa boken :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0