Välkommen till min blogg!

Här läser du starten på en ny blogg i bloggvärlden!

Richard heter jag, 19 turning 20 this year. En överenergisk kille,  fanatisk i att blanda mitt språk med engelska ord. Här kommer du att få läsa om mitt inte så sunda, men emellanåt sunda liv.

Mitt liv består bland annat av mitt jobb (centralbokning/kundservice för Scandic), min lägenhet i Borås, träffa vänner, shoppa, äta allt smarrigt och sedan träna bort det. Jag ser även till att fest står som prio nr. 1 på dagordningen, så tveka inte att slå en pling om ni har något på gång.

Musikstilen är blandad, men mestadels blir det House, melankolisk pop samt indisk stil. Kläder bär jag efter väder, event och humör och känner inte att jag har någon speciell stil. Dock får jag höra att det oftast blir en ganska så stilren outfit.

Detta var en liten kortis om mig, och jag anser att det är lika bra för dig att komma tillbaka i morgon och läsa mer eftersom att du redan läst början. I vilket fall ser jag fram emot kommentarer och frågor om du har några.

Så, välkommen till knappast ett sunt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0