Tjuv eller realist?

Tänkte bara lägga in ett litet kort inlägg innan jag drar iväg till jobbet.

Nu på morgonen tränade Gittens och jag, från 8 till kvart i 10. Asgött, verkligen och som vi båda sa, så svettas man nu på ett helt annat sätt :P När jag sedan kom hem, ställde jag mig och lagade min lunch och middag för idag. Dagens rätt blev korvstroganoff med ris. Smarrigt!

Efter ungefär en timma med lagande och givetvis lite ätande, tänkte jag går ner och tvätta, eftersom att min tvättid var från 8 till 14 idag. Jag samlade ihop den smutsiga tvätten, tog med mig tvättmedel och sköljmedel, stängde dörren och gick ner till tvättstugan. Men oj, oj, oj! här tvättas det redan för full fart. Jag var tydligen inte den enda i detta huset med nummer 12 på nyckeln som heter Richard Andersson och bor i trappuppgång 9! Vad ska man kalla detta? En tvättidstjuv eller en realist? personen i fråga snodde min tid, men jga hade ju ändå inte tvättat på hela morgonen och skulle "säkert" inte komma och tvätta så sent.

Vad tycker du om dessa tvättidstjuvar/realister?

//Ha en riktigt go dag och jag skriver även en kortis ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0