On the way

Just nu förbereder josse och jag oss för resan till Karlstad för att träffa våra kära vänner :) Efter ett noggrant urval av kläder som blivit nedpackade, tar vi strax steget ur min lägenhet, tar 1:an ner till centrum 02.40, där vi sedan hoppar på 100:an mot Göteborg C, då vi kommer fram 04.23. Väl framme i Göteborg, kommer vi att sitta på centralen i ca 3,5 timmar, för att till sist ta tåget på väg mot Karlstad. Vi hoppas på en egen cupé även den här gången och att ingen annan sätter sig där så vi kan prata ostört. Vi kommer komma fram runt 11 och vi ska då käka lite frukost på något av fiken i denna berömda studentstad :)

Vi vet att resan kommer vara tuff och lång. Många frågor kommer vi att stöta på, t.ex. kommer vi ha en femma till toaletten på centralen? kommer det finnas någon att glo på när vi väntar? kommer duvorna försöka attakera oss vid ankomst?

Jag är så himla trött just nu att jag höll på att skriva "rött" istället :P Jag säger god natt till er och jag ska rapportera om hur resan gick så fårt tillgång till internet kommer till min förfogan (får nog fan skaffa mig en iphone :P)!

Ha´re ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0