Med snö på backen...

Halloj!

Efter inlägget jag skrev i morse, måste jag ju bara berätta vad som hände. Efter att jag lagt in min lilla text, tog jag på mig skorna, jackan, tog nycklarna och låste dörren. När jag sprungit ner för alla mina underbara trappor (bor längst upp, på femte våningen utan hiss btw.) och gått ut genom dörren, ser jag inte givetvis då min buss åka förbi, mitt framför ögonen på mig. Detta resulterade till att jag kom ca en kvart försent till träningen med Gittens, som bara skakade på huvudet när jag kom fram.


Efter träningen, som varade från kvart i åtta till kvart i tio, åkte jag hem för att väcka Josse, vilket hon, för ovanlighetens skull, redan var. Vi drog ner till stan där jag bestämde mig för en klippning. Det blev en drop in besök på Salong Matilda, nära torget, där hon klippte mig (ursäkta språket) jävligt bra. Jag blev riktigt nöjd av min lilla mohawk-inspirerade frisyr. Jag valde att behålla längden på min lugg eftersom att även den är brutale snygg. Vad tycker du?



Jobbet var bara segt idag, ringde lite halvdåligt, men humöret hölls upp av bland annat komplimanger för frillen, men fram för allt av Gittens som jag roade mig med att filma med mobilen under ett samtal då hon blev tillfrågad om hon hade rökt på, so funny. Vi tog också lite bilder på oss själva och så här snygga är vi på jobbet.

  

                                                                                                 Gittens                                                                   Jag

Åker till Karlstad i morgon för att hälsa på två väldigt goda vänner som pluggar där. Annie och Johanna och det ska bli så roligt! 08.31 går tåget i morgon för dig som ska med till a nigth to remember.


På väg hem, ser jag att det har börjat snöa igen. Kan inte sommaren komma snart, då shortsen åker på och värmen kommer fram!?


Med snön på backen, säger jag härmed god natt, sov så gott och ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Här troidde man att man var fin på jobbet

och så får man bildbevis som visar exakta motsatsen. Jag hatar din mobil !

2009-01-31 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0