Godkänd?

God kväll gott folk!


Idag har det varit en sån brutale kö på skärmarna så man har ju inte fått en lugn stund. Dock är det skönt att det ringer på nu igen då det har varit en ganska så lugn period, äntligen känns det lite säker igen :)


Efter jobbet drog jag iväg till knalleland för att möta upp Josefin (bästisen), Carro och hennes vän Helena. Eftersom att mina pengar på mobilen är slut, och Josse inte är den som är känd för att kontakta folk, tog det en bra stund innan jag hittade dom på fiket i knallerian. Vi drog en liten runda bland det lilla urval av klädbutiker som finns och jag hittade en brunrandig tröja på H&M som jag tyckte var rätt okej för att ha till Karlstad i helgen. Dessvärre hittade inte Josefin något, så det ska vi kolla efter i morgon innan jobbet.


Väl hemma hos mig, ställde sig Josse för att fritera lite bläckfiskringar och ungsbaka lite potatiskroketter, vilket jag rekommenderar grymt för lite fettismat en torsdagskväll. Tillsammans med det hade vi en vitlöksdipp, enkel att göra med crème freiche och pressad vitlök, samt lite lemondricka :)

Josse läste även min blogg idag och jag undrade om den var godkänd. Hennes typiska svar fick jag då "den är väl okej, det står ju i stort sett bara om dina jobbdagar!" Hon ansåg att jag skulle diskutera lite mer i bloggen, och inte bara skriva om mig själv.


I så fall vill jag diskutera med er, om vad NI anser om bloggvärlden? Är det en diskussionsgrejj, eller bara ett ställe där man helt enkelt skriver av sig lite?


Nu ska jag dra till pöms, men läs vidare i morgon och lägg en kommentar ;)

//Your Sincerely Richard!

 
*H&M 149 :-


*Vet inte var och för hur mycket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0