Så här såg min fredag ut

Fredagen var en dag då allt från torsdagen var glömt och jag började dagen tidigt. Det är perfekt med en tidig morgon då man öppnar alla fönstren och balkongdörren och låter all skit, både känslomässig och smuts, åka ut.

Med en kall fläktande bris i min lägenhet satte jag genast igån med en städning. Det blev damsugning, moppning, damning, diskning m.m. Runt tolv ringde jag Annie för att höra med henne om hon skulle komma förbi på eftermiddagen som vi bestämt kvällen innan. Stackarn hade dock fått magsjuka och gjort en massa härliga saker på toaletten vilket är för groft för att skriva här :p Men vi sa att så fort hon tillfrisknar så är ett besök på sin plats. Var så länge sedan man såg henne så det ska bli riktigt mysigt :)

  

Då kom jag på att jag hade lovat en lägenhetsvisning till en annan vän från Fritsla, nämligen barndomskompisen Malin. Tyvärr var det så att det behövdes göras läxor på hennes front, så vi sköt upp besöket till idag istället. Klockan fem hade jag dock planerat in lite House som är veckans fredagspuls på Svenssons, gymet jag tränar på. Mamma och Lovisa, lillasyster, har tjatat så länge på att jag skulle följa med någon gång så jag tänkte what the heck. Inte något jag ångrar, verkligen inte. Det var nog tamefan det roligaste jag har gjort på år och dar. Ett sådan lyckorus har jag inte känt sedan jag dansade bugg i skolan så det kan dom verkligen räkna med att jag kommer dyka upp på fler gånger :)

Kvällen tillbringades hemma hos mamma och Tobbe, då vi åt lite mat, lyssnade lite på Elvis, de ska nämligen på Elviskonsert idag i Göteborg, så man kan säga att de var på hugget. De är heller inte människor som inte sparar på energin, så utstyrslen på Tobbe blir svarta läderbyxor, vit skjorta med elviskrage, ett brett vitt bälte och e stor läderrock. Muttis klädsel blir lite 50-60 talsstuk blandat med lite grease. Hon ska ha tupperat hår, nästan som om det vore en limpa i bakhuvudet på henne. Dom kommer garanterat vara coolast på spelningen.

Nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma och ikväll blir det utgån med Gittens, Josse och lite annat folk som är och hälsar på. Dessutom ska jag träffa en kompis som jag inte sett sedan 12 år sedan tillbaka och det ska bli så brutalt roligt :)

Så ha en trevlig lördag, för det vet jag att jag kommer ha. Berätta var ni har gjort, eller va d ni kommer göra i kommentarerna :) Hugs and kisses :P

Kommentarer
Postat av: Annie

du får skicka bilderna från dom dagarna som jag har vart med på :)

2009-02-21 @ 22:10:10
URL: http://shutupndance.blogg.se/
Postat av: maulin

Detta måste vi verkligen göra om! Jag hade så sjukt kul :D Thank you!

2009-02-22 @ 14:02:28
URL: http://lockhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0