Nu vet jag!

Nu vet jag vad jag ska göra ikväll i alla fall. Det blir en lugn hemmakväll med Joshua och Lea. Myspys i hemmet, med en bra film och lite snask kanske. Anledningen till ett Nej Tack till både Mats, Kicki och Buggsara, är för att en lugn kväll är behövd plus att humöret för rajraj fest och då blir det inte så bra i slutändan oftast för min del. Men mina vänner, hoppas att det inte blir några hard feelings och jag hoppas verkligen att ni får det trevligt ikväll och jag önskar er all lycka i era nya hem :) *Jag lovar dessutom ett prestigefyllt besök med en liten kopp kaffe och fika en vacker dag på vårkanten*

Ja, men då kan jag väl helt enkelt inte säga något annat än GLAD ALLA HJÄRTANS DAG med många pussar och kramar på er :)

Yours Rille :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0