Nu är det snart bara 1 timme kvar

Efter en dag på jobbet, med besök på willys, med utskällning på telefon och med många goda skratt är det snart dax att få dra sig hemmåt.


Detta är sista dagen av mitt pass av sju dagar i följd och det ska bli så skönt att kunna vakna upp i morgon, ligga och dra sig i sängen med en kopp te till någon B-serie. Hade tänkt att kanske hälsa på Oma (Mormor), titta förbi hos Josse och tvätta lite. Det ska även bli ett besök på gymmet med Gittens i morgon run sjutiden på kvällen då ett konditionspass nalkas.


Jag har inte så mycket mer att säga just nu, kanske inget mer för kvällen, men jag hoppas verkligen att eran vecka har varit bra och att veckan som kommer blir ännu bättre. Ta´t lugn nu och sov så gott.


Hälsningar från mig, och alla andra som sitter här och jobbar lite sent på Transcom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0