Lite sent, men lördagspartaj :)

Lördagen följdes med massa skojigheter och blandat med gamla, och nya kompisar.

Dagen började med träning på Svennsons, med you know who!!!Gittens :) Efter ca en och en halv timmars svettande träffade vi hennes kompis från Trollhättan, Ella. Vi gick alla på Kvantum och handlade lite saker, då jag märker med förfäran att jag inte hade någon tckning på mitt kort. Jag fick då låna dessa 25 kronor jag inte hade täckning för av Ella, en helt främmande människa i mitt liv. Det är godhet :)

Dagen följde av städning på toppnivå samt att Malin Sköld, en gammal granne och bra vän till mig, kom förbi och såg min lägenhet för första gången. Vi lagade en smarrig lassange och titta på småfilmer från våra härjande dagar då vi spelade in dokumentärer, filmer och allmänt trams. Det var jätterolig och få ha en liten kompisstund igen och ser fram emot nästa :)

Kvällen led mot niotiden och det plingade på min dörr. In kommer fem flickor på partyhumör och med flaskorna i högsta hugg. *En flaska vin i veckan går bra* :P Jag fick besök av Gittens, Ella, Lisa, Julia, Sofia och Josse som också kom efter ett dag. Det blev mycket dans och mycket Tequila och efter lite mer dans tog vi oss till Harrys. Kvällen på krogen blev torbulent! Jag minss inte riktigt alla detaljer om vad som hände och vad som sas, men fest blev det. Vi upplevde alla att man fick vara ensam ett tag och att man då och då stötte ihop med varandra, hade roligt och sedan skiljdes åt :)

Efter ett tag blev det något som bara plötsligt slog till och Josse och jag (kan väl igentligen säga tt det var jag och en some-kind-of-Josse) drog oss hemmåt. Efter en lovley busride senare, och att Josse skällt ut en gubbe medans hon gjorde snöänglar så kom vi hem. Med mycket blixtrar från min kamera så har jag bevis på Josses vilddtåg men det har jag lovat att jag inte ska nämna så mycket om här, allways tre to my friends, men jag lovar er. Ni hade INTE viljat vara  med :P

//Kramar på er alla och här kommer lite bilder från förfesten in my crib//
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gittens

Jag gillar INTE din kamera.

2009-02-26 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0