Lååånga Daaagen Sluuut!!!

Nu har denna sega och otroligt långa dag äntligen lidit mot sitt slut.

Anledningen till mitt ganska så suriga och konstiga humör har flera faktorer. För det första så somnade jag och Josse , som kom på besök i går by the way, oerhört sent med tanke på att mina nya tider brukar vara runt tio, halv elva. igår blev det ca 2två, halv tre vilket rubbar mig lite. Jag vaknade ganska tidigt, runt åttatiden för att baka lite till jobbet. Det var nämligen min fikadag idag och det blev en oerhört god kladdkaka som man verkligen kunde kalla kladdig och god :) Mpnga glada och positiva responser från kollegorna och fick många tummar upp och även ett mejl från Walex (Alexandra) som löd : "Är det något en kladdkaka ska smaka så är det såhär :) Jävlar :)"

Jag tackar för den fina kommentaren från min absoluta favvo Walex *klick bort, klick bort, klick bort*. Lisen hade inte heller några probs med att ta en bit och hon tyckte att den var mycket bättre än mitt misslyckande bak av chokladmuffins sist som smakade tapetklister :P Humöret åkte upp en kort stund av detta, men åkte snabbt ner igen då jag insåg att alla biljetter på ticnet för Veronica Maggion konserten på cirkus i Stockholm den 27 mars var fullbokade. Fuckens, jävlar, sheit också! Men det ska jag fixa i morgon, det ska jag banne mig se till :)

Sockertoppar och sockerfall kan man lugnt säga att jag har haft, men alltid ett leende i telefon när jag svarar. Nu ska jag njuta av lite musik av Robert Pattinson, killen i Twilight, och sedan ett litet avsnitt av United States of Tara, vilket so far har blivit en ny favorit bland mig som serienörd :)

Jag vet inte hur jag ska avsluta ikväll, men ett god natt tror jag är på sin plats så sov så gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0