Ja, vad kan jag säga?

En likgiltig dag idag, som även denna började tidigt med tankar om att bara få ligga kvar i sängen och glömma världen. Att INTE behöva gå till jobbet, att INTE behöva tänka på allt, att kunna somna om och drömma bort.

Men jag tog mig till jobbet, lämnade Lea hos mamma efter att hon sovit hos mig inatt (en liten bebis i min säng) och jag var TRÖTT. Hela dagen var helt oumbärlig. Tog samtal, efter samtal och trodde att det aldrig skulle ta slut. När det äntligen blev lunch, var vi ett ganska så stort gäng som åt ihop, och det kändes precis som skolan igen och att gänget som jag satt med var min klass. Saknar det lite, trots alla läxor och prov, så var skolan en tid för att träffa vänner, utvecklas och växa. Nu känns det som att man är vuxen, har det redan tagit slut?

Ja, ja, utan sura miner åt jag upp en lite påse med godisnappar (pleez don´t tell Gittens :P) och en halv chokladkaka. Det var väldigt gott, men jag kände hur de mörka chokladmonstret växte i mig, och jag var tvungen att stoppa mig. On my way home, stannade jag hos mamma för att se hälsa på min lillasyster Lovisa och hennes kompisar. Det var så länge sen jag träffade henne senast och vi hade en mysig liten syskonstund där ett tag. Väl hemma i min egna lägenhet, tog jag ett långt, och förtjänat bad, samtidigt som jag tittade på Two and a half men och Sex and the city.

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt, och lämna kvar all negativitet här, den 10 februari. I morgon kommer en helt ny dag coh jag ska ta den med storm och med ett stort leende på läpparna :)

God natt allihopa och sov så gott. Ha en trevlig ochh kväll och glöm nu inte av sömnen, den behövs för i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: maulin

Kom att tänka på en sak; vi borde dra ut på krogen tillsammans en dag! ;)

2009-02-11 @ 13:16:36
URL: http://lockhart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0