Från VIP till HotShots!

Torsdagskvällen blev inget som vi hade räknat med. Min käre vän och arbetskamrat, Silly (Mickey), föreslog att jag skulle hänga med till till Swing för en bikinimodevisning, där vår andra arbetskamrat och vän, Silly2 (Ruth) skulle gå på catwalken. Efter förra helgens bravader, vara jag tvekfull till ekonomin, men kände ändå what the hell. Så jag drog med mig Josse till Swing, där vi trodde att VIP-loungen även var öppen för oss. Dock kunde vi inte komma med på listan där, men inga tårar fällda ;)

Vi pratade med lite vänner, modellerna, tog lite att dricka och livade upp dansgolvet lite. Men när man inte är rikgtig sugen på något, och i stort sett är nykter, blir det inte lika livat som vanligt. Vi valde att sätta oss ner i en av hörnsofforna and from the middle of no ware kom David. Vem är David undrar du!? Det undrar jag med. Vi hade tydligen satt oss på hans och hans lillebrors platser och, artiga som vi är, säger vi att vi kan flytta oss. Den idén var inte bra, utan vi skulle stanna och lära känna David och hans lillebror Viktor. Helt plötsligt sitter vi där med en ny flaska nerkyld champange, erbjudanden om free evening och festa utan dess like. Tackar man nej? Nej!

Viktor frågade Josse om hon kunde få dit lite mer folk, helst tjejer, som skulle kunna sitta med oss. "Är det någon man ska fråga som kan fixa mer tjejer så är det Richard" vräker hon ur sig. Viktor tittar på mig, tar fram plånboken och säger; "För varje brud du får hit får du hundra kronor". Snäll som jag är, tackar jag nej till pengarna, men tjejer skulle jag fanemej fixa dit :P

Letar febrilt efter lite kända ansikten,och på dansgolvet ser jag Natasha och hennes kompis, men fram för allt mina vänner modellerna från modevisningen. Går fram och undrar om champange skulle vara på sin plats. Helt plötsligt sitter vi där med tre tomma flaskor skumpa, två groggglas var / tio personer, tre modeller, Josse och jag och the moneyflashers.

En otroligt bra kväll, allt tack vare mina vänner, Silly, Silly2 och Josse :)

Thank you all!

    

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha, komiskt! Den där David är inte vem som helst, hehe det är min kompis, världen är allt liten ändå :P Diggar din blogg Rich ;) /Johannas syrra

2009-02-07 @ 17:48:51
URL: http://frokennorenstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0