Det blir mer i morgon :)

Jag hade en så otroligt rolig helg med gamla och nya vänner. Det blev allt ifrån att titta på inspelade filmer från små åldrar till utgång på kvällen till äldre åldrar. Det kommer ett längre inlägg om alla händelser i morgon, då alla smaskiga detaljer ska avslöjas och bilder som säger fler än tusen ord.

Daen har varit seg, mend et kändes skönt att vara tillbaka på jobbet. Att åter igen få upp pulsen, att omringas av människor och känna sig lite social. Love it! :) På vägen hem satnnade jag förbi hos Mamma och Tobbe för att tjata lite och de berättade även om sin lyckade Elviskväll i Göteborg, då mamma hade skällt ut en vakt då hon inte fått gå fram till scenen, då båda två hade gått fram och dansat hej vilt framme vid scenen ändå och dragit upp en massa folk och bara haft en kul kväll.

Jag ska nu gå och lägga mig, då jag känner av den sena läggdagstiden från igår som råkade bli halv tre för att jag inte kunde sluta titta på Mr & Mrs Smith. Kramar till alla och sov nu en underbar sömn och vakna i morgon med leendet på läpparna :) Chiao !

Kommentarer
Postat av: sophie

hej richy..

glad du lät igår kväll, gött mos... pusskram

2009-02-24 @ 13:14:07
Postat av: maulin

Åh vi måste göra om det snartsnartsnart ok! :> När kan du?

2009-02-24 @ 19:09:55
URL: http://lockhart.blogg.se/
Postat av: IMA

Hej!

Jag klarade det!!!!!!!!

nu kan jag ha koll på er!!!!!!

Härligt :)

IMA

2009-04-03 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0