Dagen är nu förbi

Ledig idag, men håll igång hela dagen :)

Började tidigt med en date med Gittens på gymmet. Vaknade alltså vid åtta, kan nog sova lite till, vaknar tio i nio och ska vara på gymmet klockan nio. DOH!!! Men snäll som Gittens är, förlät hon mig och vi körde på som f*n idag. Ont i hela överkroppen och det spändes riktigt gött i armarna efter träningen.

Sedan bar det av hem, en snabb dusch och frukost för att hinna med ett good bye till Mutti och Tobbe, som ska till Stockholm fashion week med deras kollektioner, och sedan dra vidare med 450:an till Fritsla. Who lives in Fritsla? Jo, Josse off course :)

Vi satte oss på Fritslas nya fik, Café Klockaregården, tog oss en varsin kaka och tillhörande dryck, te och caffelatte. Efter stunden i det mysiga fiket, drog vi oss vidare hem till Josses pappa i Kinna. Vi fick träffa på Josses styvmammas föräldrar och vi hade en djup diskussion om de höga bostadspriserna i Varberg :P Josses storebror linus, showade även off sin nya tatuering som snart är klar. Fattade dock inte helt riktigt vad den skulle föreställa, men det blir nog ett mästerverk när den väl är klar.

Nu ska jag och Joshua, min andra lillebror, titta på seven pounds, och enligt alla andra som redan sett den, kommer jag antagligen stortjuta i soffan. Tillhörande myskväll måste ju fyllas med chips, dipp och coccacola. Träningen i morses kom nog bra till hands.

Se ya later girls and boys, och läs gärna mer i morgon + skicka en comment till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0