Bildmedley 08 the year that was

Här ska ni få se bilder från året 08 på mig och mina fasoner.

  
Nyåret 07/08 och början på ett riktigt händelserikt år :) (Jag, Jonis, Vickan och Josse)

  
Lite mörkar och längre hår under början av året (OMG!!!)

  
Sedan kom sommaren med ny frisyr och hårfärg. Josse och jag roade oss med glasplockning on the beach

  
Studenten, midsommar och ren ledighet på sommaren


Fick även höra av Gittens att jag här såg ut som fyra av fem toasters, Benjamin :) Do you agree?

Ha en bra dag, och ta en stund för dig själv och kolla igenom lite gamla bilder du har, gör gott för själen, I promiss :)

Kommentarer
Postat av: Albin

Haha, vad rolig Idé. Ska faktist göra det! :)

2009-02-15 @ 21:26:50
URL: http://albiun.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh snällt jag var med på många bilder :D HAHA

2009-02-19 @ 09:16:14
URL: http://shutupndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0