Xbike/Core OMG!!!

Brutalt! BRUTALT säger jag bara, vilket pass!!! O M G ! ! !
Går upp klockan sex, läser ett underbart inlägg ur Roberts blogg (finns länkad i inlägget nedan) och  skvätter lite vatten på mina rosenkinder :P

Tar mig ner till bussen, och åker ner till gymmet. Klockan är tjugo i sju, och vi ska inte mötas förrän hel. Ställer mig en stund på rullbandet och värmer upp kroppen. När hon kommer in, ombytt och klar, så frågar hon om vi ska gå upp. Upp? UPP? Ja, vi ska ju vara med på Xbike-passet klockan sju. Jaha!!!! Okej, ja, men hur jobbigt kan det vara?

Jo tjena, så som jag svettades, så som det brändes i varenda benmuskel, ryggmuskel och även magen fick kämpa lite. Efter det så var det tjugo minuter core, träna mage och rygg, vilket verkligen kändes. Vem vet, R kanske får sig en riktig hunk som vill bli upphämtad på flygplatsen :) Med RIKTIGA magmuskler haha skulle i så fall vara de första i mitt liv :P

Nu när jag har kommit hem så har jag gjort i ordning en riktig frukost. Innehållande stekta ägg, keso och en smarrig smutti XD

Smothien innehåller en banan, några frysta jordgubbar, lite yoghurt och lite mjölk. Värsta energikicken :) Lovley! Nu ska jag snart ner till centrum och förhoppningsvis luncha med Josse. O inte så blir det i alla fall lite solning, och sen ska jag gå över till posten för att prata om ett paket ;)


Kommentarer
Postat av: Markus

Hehe bra det, litar på att du håller koll ;)

2009-12-08 @ 17:49:28
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: gittens

ffs vad duktiga vi var idag.

Åh jag är så stolt över oss.

Vi kommer ju ffs vara snyggast i hela

jävla sverige snart.

2009-12-08 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0