Vilken "julafton"

Ja, dagen till ära har blivit Carlsson-Sperlich familjens julafton. Anledningen till detta är att mina yngre syskon har planerat att spendera julafton hos sina andra föräldrar, så vi passade på att slå upp ett julbord, bjuda hem lite folk och fira julafton idag.
Det blev paketöppningar, bugg, tryckare och massa mys. Jättetrevligt, riktigt roligt hade jag det ikväll, men jag har lite svårt för just detta, detta mys som man ska uppleva med sina nära och kära, då den mest speciella personen inte är här. Får dock göra det bästa av situationen och umgås med de i släkten som man så sällan träffar. Synd att inte alla kunde komma, men vi hade det bra ändå :P
Jag lyckades även få min andra allergiska reaktion denna veckan, då jag idag serverades ostkaka, bakad med kärlek, och mandel! Fick snabbt springa hem för att slänga i mig lite medicin och allt la sig till slut. Herregud, 20 år med samma allergi och jag kommer fortfarande inte ihåg att ta med mig medicinen. Men det ska det bli ändring på, har redan lagt i en dos i min plånbok som jag alltid har med mig :)
Här kommer det lite bilder från kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0