Vilken dag!

Nu är jag helt slut. Har jobbat i stort sett hela dagen, först här hemma och actually at work. Psyket har tagit stryk känns det som, och nu är jag förhoppnings så trött att jag kan somna in i en djup sömn och vakna upp. Då är det bara en dag kvar till jag åker. Ni kan försöka förstå, men ni förstår nog inte. Hela min kropp fylls av en sådan värme när jag vet att detta är den näst sista natten som jag behöver somna i min säng utan min finaste.Allt känns bara så svårt att föreställa sig, med Thailand och allt, men jag har ändå inte fokuserat på det. Jag ser resan som ett plus i kanten, men det riktiga målet är att jag äntligen får vara tillsammans med dig, min kärlek! Så som jag längtar! Nu är jag snart hos dig!
God natt allesammans, nu slocknar snart ögonen här vid datorn.
Puss min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0