Träning idag igen!!!

Nu känns det riktigt ordentligt i hela kroppen! Ont i vader, lår, rygg, mage, axlar, armar och bröst. OMG!!! Men kul är det, att varje morgon masa sig upp ur sängen, tidigt som attan och bara ta tag i dagen :)

I morse gick jag återigen upp lite för tidigt, och jag bestämde mig för att gå ner till gymmet. 20 minuter senare så stod jag där på rullbandet och väntade på Gittens. Ingen Gittens kom och jag bytte över till styrke-övningarna. Efter ytterligare tio minuter där så kom Gittens. Haha vi har det så roligt med vår träningsvärk och våra visioner inför framtiden. Gittens och jag ska nämligen bli snyggast i Sverige haha ja, det får vi väl se om, men man ska inte ge upp innan man har försökt.

I morgon så blir det ett Core-pass i 30 minuter, tidigt som vanligt och även på min lediga dag. Idag är jag också ledig och jag ska ta mig till Fritsla. Ska först gå ut och gå med Josse, sen ska jag ut och gå med Annie, och till sist så blir det Lucia på min systers skola.

Just nu så häller jag i mig en smothie och väntar på att Robert ska logga in på Skype, hoppas att han gör det snart :)

//Richard


Ehhh....kanske inte så troligt hahaha och nej tack!

Gittens? XD

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ni kan ju inte bli så muskulösa. Det är ju inte snyggt! Åtminstone kanske ni kunde skippa oljan? Haha. Ha en bra dag! Kram

2009-12-09 @ 10:52:55
URL: http://hosgester.blogg.se/
Postat av: Anonym

BIFFEN! :) hihi.

2009-12-09 @ 20:24:20
Postat av: ANNA

Från mig^^

2009-12-09 @ 20:24:52
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: "Plutten" (alias Emilia)

Kara Richard.

Inte for allt i varlden trodde jag att du av alla manniskor hade gatt och blivit en traningsnarkoman. Vad hande med din o Johanna filosofi om att undvika allt som heter gym eller nyttig mat??



Hur ar laget med dig i ovrigt??



Kram

2009-12-10 @ 09:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0