Tolvslaget är förbi, framtiden nästa!

Nu är äntligen det nya året här, och nu ska jag äntligen få se min finaste. Under tolvslaget så kändes det magiskt, att jag faktiskt idag ska åka till dig! Helt underbart! Hade gjort vad som helst för att vara med dig då klockan slog förbi, men en bättre början på detta år som vi kommer få, kan ingen drömma om. Det ska bli helt otroligt att sätta sig på planet i morgon och veta när jag slår upp ögonen att jag kommer få se dig. Inget mer ringande på telefon, inte heller några dåliga nät eller dåliga datorer. Ingen mer cam! Jag vill omformulera min beskrivning av tolvslaget, det var bra, vad som ska bli magiskt är att äntligen få hålla om dig!
Mitt nyårslöfte: Att må bra, leva gott, och älska!
Got nytt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0